Tarieven

Tarieven Fysiotherapie

Fysiotherapie Ede Veldhuizen heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Dit houdt in dat uw behandeling door ons rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar wordt gedeclareerd mits u daarvoor verzekerd bent. Of fysiotherapie voor u wordt vergoed is afhankelijk van hoe u verzekerd bent. Afhankelijk van uw polis bij uw zorgverzekeraar kunnen er wel beperkingen zijn wat betreft het aantal behandelingen, of het maximaal te vergoeden bedrag. Dit kunt u zelf nagaan bij uw zorgverzekeraar.

Afspraken dienen 24 uur van tevoren geannuleerd te worden. Afspraken die niet of te laat geannuleerd worden, zullen in rekening worden gebracht.

Eigen risico

De behandeling fysiotherapie telt niet mee voor uw eigen risico. Een uitzondering hierop vormt de behandeling van chronische aandoeningen die staan vermeld op de “chronische lijst van Borst”. De aandoeningen op die lijst worden vanuit de basisverzekering altijd vergoed na de 21e behandeling. De polisvoorwaarden in de aanvullende verzekeringen zijn zeer verschillend. Zie hiervoor uw polisvoorwaarden of vraag uw fysiotherapeut om advies.

Betaling

Indien uw verzekeringspolis fysiotherapie niet, of slechts gedeeltelijk vergoedt, zult u zelf de factuur toegestuurd krijgen. U bent onder alle omstandigheden verantwoordelijk voor de volledige betaling van de aan u verleende diensten. Ik verzoek u de factuur binnen de vervaldatum te voldoen.

Tarievenlijst Fysiotherapie 2024

Bestand downloaden Maak een afspraak